.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زاکانی هم به جمع کاندیداهای وزارت کار پیوست
منابع مطلع خبر می‌دهند فعل و انفعالات گروه‌ها و چهره‌های سیاسی برای تصاحب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شکل محسوسی افزایش یافته و دامنه آن به شهرداری و شورای شهر تهران کشیده تا جایی که علیرضا زاکانی هم به جمع کاندیداهای این وزارتخانه پیوسته است.
زاکانی هم به جمع کاندیداهای وزارت کار پیوست

تا چند هفته پیش، تقریبا مسجل بود وزارت تکرا سهم معاون اول رئیس‌جمهور است و محمدهادی زاهدی‌وفا، جانشین حجت عبدالملکی و سرپرست این وزارتخانه، که پیش‌تر به عنوان معاون اقتصادی محمد مخبر فعالیت می‌کرد، به عنوان وزیر به مجلس معرفی می‌شود اما فشارهای جبهه پایداری، اصول‌گرایان مایل به رئیس مجلس و اکنون شهردار تهران، سکه یاران مخبر را از رونق انداخته است.

 

خبرهای جدید از این کش‌مکش‌ها حاکی‌ است که علی‌رضا زاکانی، شهردار کنونی تهران، در جلساتی با اعضای موثر شورای شهر، از قصد خود برای استعفا سخن گفته و از آنان خواسته زمینه را برای پذیرش استعفای او در پارلمان شهری تهران مساعد کنند. زاکانی هم به عنوان کاندیدای تنها وزارتخانه‌ای مطرح شده که به لحاظ وسعت عملیات مالی و اختیارات، هم‌تراز شهرداری تهران است اما دیگر دردسرهایی مانند پاسخ‌گویی به شهروندان و حل معضلات هر روزه شهری را ندارد.

 

از سیداحمد نبوی، هادی مقدسی و محمد عباسی به عنوان دیگر گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت تکرا نام برده می‌شود و البته در گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای نام‌های آشنا و ناآشنای بیشتری مطرح شده است. یکی از دلایلی که این وزارتخانه را برای گروه‌های سیاسی جذاب کرده، این است که سرنوشت بیش از ۳ هزار صندلی هیات مدیره را در شرکت‌‌های اقتصادی مشخص می‌کند و از این رو، قدرت مانور و چانه‌زنی هر گروهی که این گلوگاه را تصاحب کند، به شدت افزایش می‌دهد./ انصاف نیوز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 شهريور 1401
زاکانی اصلا مال این حرف ها نیست کسی که به راحتی دروغ میگه پس آدم مسئولیت پذیری نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.